Žena a muž v marketingové komunikaci
Žena a muž v marketingové komunikaci
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (260 stran)
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové... Více
Anotace
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Podrobnosti
| Autoři: | Radim Bačuvčík, a kol. |
|---|---|
| Vydavatel: | VeRBuM |
| Vydáno: | 2010 |
| Počet stran: | 260 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (3 MiB) |
| ISBN: | 978-80-904-2734-1 |
| Jazyk: | Čeština |