Přejít na hlavní obsah
Základy marketingu

kolektiv a, Miroslav Karlíček

E-kniha Základy marketingu - kolektiv a, Miroslav Karlíček
Ukázka ke stažení

pdf2

Základy marketingu

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 305 Kč
PDF (288 stran)

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla...  Více

E-kniha  (PDF)

305 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.   Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2018
Počet stran: 288
Formáty: PDF
Velikost: PDF (2 MiB)
ISBN: 978-80-247-5869-5
Jazyk: Čeština

Kategorie