Výzvy marketingu v současné krizi
- Autoři:
- Vydal:
- Adart spol. s r.o.
Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se... Více
Anotace
Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.
Podrobnosti
| Autoři: | Dr. Mgr. Jiří Boháček, |
|---|---|
| Vydavatel: | Adart spol. s r.o. |
| Vydáno: | 2013 |
| Počet stran: | 192 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (241 kiB) |
| ISBN: | 978-80-904-6457-5 |
| Jazyk: | Čeština |