Přejít na hlavní obsah
Výzvy marketingu v současné krizi

Dr. Mgr. Jiří Boháček,

E-kniha Výzvy marketingu v současné krizi - Dr. Mgr. Jiří Boháček,
Ukázka ke stažení

pdf2

Výzvy marketingu v současné krizi

Autoři:
Vydal:
Adart spol. s r.o.
E-kniha 190 Kč
PDF (192 stran)

Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se...  Více

E-kniha  (PDF)

190 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Adart spol. s r.o.
Vydáno: 2013
Počet stran: 192
Formáty: PDF
Velikost: PDF (241 kiB)
ISBN: 978-80-904-6457-5
Jazyk: Čeština

Kategorie