Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (154 stran)
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na... Více
Anotace
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Podrobnosti
| Autoři: | Lenka Harantová |
|---|---|
| Vydavatel: | VeRBuM |
| Vydáno: | 2014 |
| Počet stran: | 154 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (947 kiB) |
| ISBN: | 978-80-875-0052-1 |
| Jazyk: | Čeština |