Přejít na hlavní obsah
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Lenka Harantová

E-kniha Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová
Ukázka ke stažení

pdf2

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Autoři:
Vydal:
VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (154 stran)

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na...  Více

E-kniha  (PDF)

69 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2014
Počet stran: 154
Formáty: PDF
Velikost: PDF (947 kiB)
ISBN: 978-80-875-0052-1
Jazyk: Čeština

Kategorie