Velký slovník marketingových komunikací
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů... Více
Anotace
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z prax e.
Podrobnosti
| Autoři: | Pavel Horňák, Olga Jurášková, kolektiv a |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2012 |
| Počet stran: | 272 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (2 MiB), MOBI (3 MiB), PDF (380 kiB) |
| ISBN: | 978-80-247-4354-7 |
| Jazyk: | Čeština |