Učitel a asistent ve společném vzdělávání
- Autoři:
- Vydal:
- Univerzita Palackého v Olomouci
Předložená publikace reaguje na výsledky kvantitativního výzkumu zkoumajícího postoje... Více
Anotace
Předložená publikace reaguje na výsledky kvantitativního výzkumu zkoumajícího postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání (Michalík, Baslerová, Růžička et al., 2018). Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, analyzovat a následně deskribovat stávající stav povědomí pedagogických pracovníků České republiky ve vztahu ke vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, především jejich postoje, informovanost, potřeby, názory a hodnocení směrem k aktuální realitě dané platností novely školského zákona č. 82/2015 Sb., a to od data jeho účinnosti, tj. září 2016, kdy se změnily podmínky vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.
Podrobnosti
| Autoři: | Michal Růžička, Monika Smolíková, Lucie Flekačová |
|---|---|
| Vydavatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
| Vydáno: | 2018 |
| Počet stran: | 102 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (3 MiB) |
| ISBN: | 999-00-039-9553-7 |
| Jazyk: | Čeština |