Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (218 stran)
Kniha vychází v edici 'Protipóly marketingové komunikace', která se snaží mapovat různé... Více
Anotace
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Podrobnosti
| Autoři: | a kolektiv, Radim Bačuvčík |
|---|---|
| Vydavatel: | VeRBuM |
| Vydáno: | 2011 |
| Počet stran: | 218 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (19 MiB) |
| ISBN: | 978-80-875-0004-0 |
| Jazyk: | Čeština |