Přejít na hlavní obsah
Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Radim Bačuvčík, a kol.

E-kniha Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kol.
Ukázka ke stažení

pdf2

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Autoři:
Vydal:
VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (190 stran)

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě...  Více

E-kniha  (PDF)

69 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2015
Počet stran: 190
Formáty: PDF
Velikost: PDF (3 MiB)
ISBN: 978-80-875-0068-2
Jazyk: Čeština

Kategorie