Přejít na hlavní obsah
Strategický marketing

Dagmar Jakubíková

E-kniha Strategický marketing - Dagmar Jakubíková
Ukázka ke stažení

pdf2 epub mobi

Strategický marketing

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 421 Kč
EPUB, MOBI, PDF (368 stran)

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

421 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2013
Počet stran: 368
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (7 MiB), MOBI (11 MiB), PDF (1 MiB)
ISBN: 978-80-247-4670-8
Jazyk: Čeština

Kategorie