Přejít na hlavní obsah
Sportovní marketing

Vilém Kunz

E-kniha Sportovní marketing - Vilém Kunz
Ukázka ke stažení

pdf2 epub mobi

Sportovní marketing

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 229 Kč
EPUB, MOBI, PDF (176 stran)

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

229 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i  tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce  s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným. Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2018
Počet stran: 176
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (3 MiB), MOBI (5 MiB), PDF (3 MiB)
ISBN: 978-80-271-0560-1
Jazyk: Čeština

Kategorie