Specifika marketingu luxusních značek
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních... Více
Anotace
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Podrobnosti
| Autoři: | Květa Olšanová |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2023 |
| Počet stran: | 168 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (9 MiB), MOBI (14 MiB), PDF (2 MiB) |
| ISBN: | 978-80-271-3921-7 |
| Jazyk: | Čeština |