Přejít na hlavní obsah
Specifika marketingu luxusních značek

Květa Olšanová

E-kniha Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová
Ukázka ke stažení

epub mobi pdf2

Specifika marketingu luxusních značek

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 288 Kč
EPUB, MOBI, PDF (168 stran)

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

288 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.   V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.   Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2023
Počet stran: 168
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (9 MiB), MOBI (14 MiB), PDF (2 MiB)
ISBN: 978-80-271-3921-7
Jazyk: Čeština

Kategorie