Spam
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a... Více
Anotace
Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami. Obsahuje konkrétní návody a rady, jak svým chováním nezvyšovat objem spamu ve své schránce; jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam; a jak firmy mohou eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky. Součástí je okomentovaný přehled způsobů, jakými lze e-mailové adresy ochránit při jejich zveřejňování na webu, při dodržení zásad validity a přístupnosti stránek. Na něj navazuje obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení, i s jejich výhodami a nevýhodami. Zmíněny jsou právní aspekty spamové problematiky, s úvahami o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou. Text odhaluje i některé vnitřní principy používané pro šíření spamu, a obsahuje i úvahy o budoucím vývoji.
Podrobnosti
| Autoři: | Martin Adámek |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2008 |
| Počet stran: | 168 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (4 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-2638-0 |
| Jazyk: | Čeština |