Sociální marketingové kampaně v Česku I.
Sociální marketingové kampaně v Česku I.
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (294 stran)
Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na... Více
Anotace
Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.
Podrobnosti
| Autoři: | Radim Bačuvčík, Lenka Harantová |
|---|---|
| Vydavatel: | VeRBuM |
| Vydáno: | 2015 |
| Počet stran: | 294 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (671 kiB) |
| ISBN: | 978-80-875-0075-0 |
| Jazyk: | Čeština |