Smích v televizní reklamě
Smích v televizní reklamě
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (138 stran)
Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích... Více
Anotace
Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.
Podrobnosti
| Autoři: | Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková |
|---|---|
| Vydavatel: | VeRBuM |
| Vydáno: | 2015 |
| Počet stran: | 138 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (4 MiB) |
| ISBN: | 978-80-875-0072-9 |
| Jazyk: | Čeština |