Přejít na hlavní obsah
Smích v televizní reklamě

Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková

E-kniha Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková
Ukázka ke stažení

pdf2

Smích v televizní reklamě

Autoři:
Vydal:
VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (138 stran)

Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích...  Více

E-kniha  (PDF)

69 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2015
Počet stran: 138
Formáty: PDF
Velikost: PDF (4 MiB)
ISBN: 978-80-875-0072-9
Jazyk: Čeština

Kategorie