Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti,... Více
Anotace
Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích.
Podrobnosti
| Autoři: | kolektiv a, Jaromír Veber |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2006 |
| Počet stran: | 204 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (1 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-1782-1 |
| Jazyk: | Čeština |