Přejít na hlavní obsah

Reklama

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 254 Kč
EPUB, MOBI, PDF (232 stran)

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

254 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. 

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2018
Počet stran: 232
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (2 MiB), MOBI (3 MiB), PDF (9 MiB)
ISBN: 978-80-247-5865-7
Jazyk: Čeština

Kategorie