Přejít na hlavní obsah
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil

E-kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil
Ukázka ke stažení

pdf2

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Autoři:
Vydal:
VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (124 stran)

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů...  Více

E-kniha  (PDF)

69 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2013
Počet stran: 124
Formáty: PDF
Velikost: PDF (299 kiB)
ISBN: 978-80-875-0033-0
Jazyk: Čeština

Kategorie