Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů... Více
Anotace
Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.
Podrobnosti
| Autoři: | Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil |
|---|---|
| Vydavatel: | VeRBuM |
| Vydáno: | 2013 |
| Počet stran: | 124 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (299 kiB) |
| ISBN: | 978-80-875-0033-0 |
| Jazyk: | Čeština |