Přejít na hlavní obsah
Public relations - moderně a účinně

Václav Svoboda

E-kniha Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda
Ukázka ke stažení

pdf2

Public relations - moderně a účinně

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 302 Kč
PDF (240 stran)

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a...  Více

E-kniha  (PDF)

302 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2009
Počet stran: 240
Formáty: PDF
Velikost: PDF (2 MiB)
ISBN: 978-80-247-2866-7
Jazyk: Čeština

Kategorie