Přejít na hlavní obsah
Public relations jako ovlivňování mínění

Jozef Ftorek

E-kniha Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek
Ukázka ke stažení

pdf2 mobi epub

Public relations jako ovlivňování mínění

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 253 Kč
EPUB, MOBI, PDF (224 stran)

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace,...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

253 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2012
Počet stran: 224
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (4 MiB), MOBI (5 MiB), PDF (2 MiB)
ISBN: 978-80-247-3926-7
Jazyk: Čeština

Kategorie