Public relations jako ovlivňování mínění
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace,... Více
Anotace
Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
Podrobnosti
| Autoři: | Jozef Ftorek |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2012 |
| Počet stran: | 224 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (4 MiB), MOBI (5 MiB), PDF (2 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-3926-7 |
| Jazyk: | Čeština |