Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková... Více
Anotace
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.
Podrobnosti
| Autoři: | Olga Medlíková, Marek Šedivý |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2012 |
| Počet stran: | 144 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (2 MiB), MOBI (4 MiB), PDF (3 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-4040-9 |
| Jazyk: | Čeština |