Přejít na hlavní obsah
Public relations a zpravodajství

Jan Tomandl

E-kniha Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl
Ukázka ke stažení

pdf2

Public relations a zpravodajství

Autoři:
Vydal:
VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (151 stran)

Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media...  Více

E-kniha  (PDF)

69 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2012
Počet stran: 151
Formáty: PDF
Velikost: PDF (643 kiB)
ISBN: 978-80-875-0028-6
Jazyk: Čeština

Kategorie