Public relations
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public... Více
Anotace
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.
Podrobnosti
| Autoři: | Denisa Hejlová |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2015 |
| Počet stran: | 256 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (16 MiB), MOBI (24 MiB), PDF (6 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-5022-4 |
| Jazyk: | Čeština |