Přejít na hlavní obsah
Psychologie reklamy

Jitka Vysekalová, kolektiv a

E-kniha Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová, kolektiv a
Ukázka ke stažení

pdf2 mobi epub

Psychologie reklamy

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 467 Kč
EPUB, MOBI, PDF (360 stran)

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

467 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2023
Počet stran: 360
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (2 MiB), MOBI (3 MiB), PDF (1 MiB)
ISBN: 978-80-271-3654-4
Jazyk: Čeština

Kategorie