Přejít na hlavní obsah
Psychologie reklamy

Jitka Vysekalová, kolektiv a

E-kniha Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová, kolektiv a
Ukázka ke stažení

pdf2

Psychologie reklamy

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 390 Kč
PDF (328 stran)

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální...  Více

E-kniha  (PDF)

390 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2012
Počet stran: 328
Formáty: PDF
Velikost: PDF (14 MiB)
ISBN: 978-80-247-4005-8
Jazyk: Čeština

Kategorie