Prezentace v marketingových komunikacích
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj... Více
Anotace
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu.
Podrobnosti
| Autoři: | Ladislav Kopecký |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2010 |
| Počet stran: | 160 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (9 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-3123-0 |
| Jazyk: | Čeština |