Přejít na hlavní obsah
POP - In-store komunikace v praxi

Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová

E-kniha POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
Ukázka ke stažení

pdf2

POP - In-store komunikace v praxi

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 253 Kč
PDF (224 stran)

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i...  Více

E-kniha  (PDF)

253 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále význ amnější roli v komunikaci se zákazníky.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2009
Počet stran: 224
Formáty: PDF
Velikost: PDF (4 MiB)
ISBN: 978-80-247-2840-7
Jazyk: Čeština

Kategorie