Politika a média v konzumní společnosti
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální... Více
Anotace
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.
Podrobnosti
| Autoři: | Vlastimil Růžička |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2011 |
| Počet stran: | 192 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (4 MiB), MOBI (5 MiB), PDF (3 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-3667-9 |
| Jazyk: | Čeština |