Plánování a tvorba hodnoty firmy
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která... Více
Anotace
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe.
Podrobnosti
| Autoři: | Pavel Marinič |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2008 |
| Počet stran: | 240 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (996 kiB) |
| ISBN: | 978-80-247-2432-4 |
| Jazyk: | Čeština |