Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení – koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů
- Autoři:
- Vydal:
- Univerzita Palackého v Olomouci
Neustálý rozvoj informačních a komunikačních technologií, včetně jejich zavádění do vzdělávání,... Více
Anotace
Neustálý rozvoj informačních a komunikačních technologií, včetně jejich zavádění do vzdělávání, kladou stále nové požadavky na žáky i učitele informatických předmětů, kteří musí být připraveni na tento rozvoj reagovat. Předložená monografie se tedy pokusila poskytnout odpovědi na některé z otázek zaměřených na skutečnost, do jaké míry je možné rozvinout kompetence žáků či studentů v oblasti digitální gramotnosti a informatického myšlení, a jak je využití těchto přístupů a metod vnímáno ze strany učitelů informatických předmětů. V rámci popisované výzkumné práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020.
Podrobnosti
| Autoři: | Milan Klement, Květoslav Bártek |
|---|---|
| Vydavatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
| Vydáno: | 2019 |
| Počet stran: | 246 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (7 MiB) |
| ISBN: | 999-00-039-9220-8 |
| Jazyk: | Čeština |