Přejít na hlavní obsah
Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení – koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů

Milan Klement, Květoslav Bártek

E-kniha Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení – koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů - Milan Klement, Květoslav Bártek
Ukázka ke stažení

pdf2

Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení – koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů

Autoři:
Vydal:
Univerzita Palackého v Olomouci
E-kniha 150 Kč
PDF (246 stran)

Neustálý rozvoj informačních a komunikačních technologií, včetně jejich zavádění do vzdělávání,...  Více

E-kniha  (PDF)

150 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Neustálý rozvoj informačních a komunikačních technologií, včetně jejich zavádění do vzdělávání, kladou stále nové požadavky na žáky i učitele informatických předmětů, kteří musí být připraveni na tento rozvoj reagovat. Předložená monografie se tedy pokusila poskytnout odpovědi na některé z otázek zaměřených na skutečnost, do jaké míry je možné rozvinout kompetence žáků či studentů v oblasti digitální gramotnosti a informatického myšlení, a jak je využití těchto přístupů a metod vnímáno ze strany učitelů informatických předmětů. V rámci popisované výzkumné práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Univerzita Palackého v Olomouci
Vydáno: 2019
Počet stran: 246
Formáty: PDF
Velikost: PDF (7 MiB)
ISBN: 999-00-039-9220-8
Jazyk: Čeština

Kategorie