Přejít na hlavní obsah
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Ivan Nový, Jörg Petzold

E-kniha (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold
Ukázka ke stažení

pdf2

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 186 Kč
PDF (160 stran)

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v...  Více

E-kniha  (PDF)

186 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2006
Počet stran: 160
Formáty: PDF
Velikost: PDF (2 MiB)
ISBN: 80-247-1321-7
Jazyk: Čeština

Kategorie