Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na... Více
Anotace
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Podrobnosti
| Autoři: | kolektiv a, Hana Lošťáková |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2017 |
| Počet stran: | 320 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (3 MiB) |
| ISBN: | 978-80-271-0419-2 |
| Jazyk: | Čeština |