Přejít na hlavní obsah
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

kolektiv a, Hana Lošťáková

E-kniha Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - kolektiv a, Hana Lošťáková
Ukázka ke stažení

pdf2

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 339 Kč
PDF (320 stran)

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na...  Více

E-kniha  (PDF)

339 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.  

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2017
Počet stran: 320
Formáty: PDF
Velikost: PDF (3 MiB)
ISBN: 978-80-271-0419-2
Jazyk: Čeština

Kategorie