Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu... Více
Anotace
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".
Podrobnosti
| Autoři: | Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2011 |
| Počet stran: | 304 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (7 MiB), MOBI (11 MiB), PDF (5 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-3527-6 |
| Jazyk: | Čeština |