Přejít na hlavní obsah
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová

E-kniha Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová
Ukázka ke stažení

mobi epub pdf2

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 339 Kč
EPUB, MOBI, PDF (304 stran)

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

339 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2011
Počet stran: 304
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (7 MiB), MOBI (11 MiB), PDF (5 MiB)
ISBN: 978-80-247-3527-6
Jazyk: Čeština

Kategorie