Přejít na hlavní obsah
Moderní marketingová komunikace

Jana Přikrylová, Hana Jahodová

E-kniha Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová
Ukázka ke stažení

pdf2

Moderní marketingová komunikace

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 356 Kč
PDF (320 stran)

Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace,...  Více

E-kniha  (PDF)

356 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2010
Počet stran: 320
Formáty: PDF
Velikost: PDF (4 MiB)
ISBN: 978-80-247-3622-8
Jazyk: Čeština

Kategorie