Přejít na hlavní obsah
Mezinárodní marketing

Hana Machková, Martin Machek

E-kniha Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek
Ukázka ke stažení

pdf2 epub mobi

Mezinárodní marketing

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 254 Kč
EPUB, MOBI, PDF (208 stran)

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

254 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2021
Počet stran: 208
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (5 MiB), MOBI (7 MiB), PDF (699 kiB)
ISBN: 978-80-271-3006-1
Jazyk: Čeština

Kategorie