Mezinárodní marketing
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v... Více
Anotace
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Podrobnosti
| Autoři: | Hana Machková |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2015 |
| Počet stran: | 200 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (2 MiB), MOBI (3 MiB), PDF (5 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-5366-9 |
| Jazyk: | Čeština |