Přejít na hlavní obsah
Mezinárodní marketing

Hana Machková

E-kniha Mezinárodní marketing - Hana Machková
Ukázka ke stažení

epub mobi pdf2

Mezinárodní marketing

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 254 Kč
EPUB, MOBI, PDF (200 stran)

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

254 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2015
Počet stran: 200
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (2 MiB), MOBI (3 MiB), PDF (5 MiB)
ISBN: 978-80-247-5366-9
Jazyk: Čeština

Kategorie