Mezinárodní management
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a... Více
Anotace
Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.
Podrobnosti
| Autoři: | Pavel Štrach |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2009 |
| Počet stran: | 168 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (495 kiB) |
| ISBN: | 978-80-247-2987-9 |
| Jazyk: | Čeština |