Metody komplexního hodnocení podniku
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku.... Více
Anotace
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).
Podrobnosti
| Autoři: | Marek Vochozka |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2020 |
| Počet stran: | 480 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (1 MiB) |
| ISBN: | 978-80-271-1701-7 |
| Jazyk: | Čeština |