Přejít na hlavní obsah
Marketingový výzkum

kolektiv a, Radek Tahal

E-kniha Marketingový výzkum - kolektiv a, Radek Tahal
Ukázka ke stažení

pdf2 epub mobi

Marketingový výzkum

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 297 Kč
EPUB, MOBI, PDF (264 stran)

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

297 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. 

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2017
Počet stran: 264
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (20 MiB), MOBI (30 MiB), PDF (6 MiB)
ISBN: 978-80-271-0206-8
Jazyk: Čeština

Kategorie