Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
E-kniha 319 Kč
PDF (280 stran)
Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou... Více
Anotace
Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu
Podrobnosti
| Autoři: | Martina Blažková |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2007 |
| Počet stran: | 280 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (811 kiB) |
| ISBN: | 978-80-247-1535-3 |
| Jazyk: | Čeština |