Přejít na hlavní obsah
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Martina Blažková

E-kniha Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková
Ukázka ke stažení

pdf2

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 319 Kč
PDF (280 stran)

Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou...  Více

E-kniha  (PDF)

319 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2007
Počet stran: 280
Formáty: PDF
Velikost: PDF (811 kiB)
ISBN: 978-80-247-1535-3
Jazyk: Čeština

Kategorie