Marketingová komunikace v místě prodeje
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické... Více
Anotace
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Podrobnosti
| Autoři: | kolektiv a, Daniel Jesenský |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2017 |
| Počet stran: | 512 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (41 MiB), MOBI (61 MiB), PDF (30 MiB) |
| ISBN: | 978-80-271-0252-5 |
| Jazyk: | Čeština |