Přejít na hlavní obsah
Marketingová komunikace v místě prodeje

kolektiv a, Daniel Jesenský

E-kniha Marketingová komunikace v místě prodeje - kolektiv a, Daniel Jesenský
Ukázka ke stažení

pdf2 epub mobi

Marketingová komunikace v místě prodeje

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 421 Kč
EPUB, MOBI, PDF (512 stran)

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

421 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. 

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2017
Počet stran: 512
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (41 MiB), MOBI (61 MiB), PDF (30 MiB)
ISBN: 978-80-271-0252-5
Jazyk: Čeština

Kategorie