Marketingová komunikace a public relations
Marketingová komunikace a public relations
- Autoři:
- Vydal:
- Karolinum
E-kniha 150 Kč
PDF (120 stran)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné... Více
Anotace
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Podrobnosti
| Autoři: | Jan Halada |
|---|---|
| Vydavatel: | Karolinum |
| Vydáno: | 2023 |
| Počet stran: | 120 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (244 kiB) |
| ISBN: | 978-80-246-5578-9 |
| Jazyk: | Čeština |