Přejít na hlavní obsah
Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada

E-kniha Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada
Ukázka ke stažení

pdf2

Marketingová komunikace a public relations

Autoři:
Vydal:
Karolinum
E-kniha 150 Kč
PDF (120 stran)

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné...  Více

E-kniha  (PDF)

150 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Karolinum
Vydáno: 2023
Počet stran: 120
Formáty: PDF
Velikost: PDF (244 kiB)
ISBN: 978-80-246-5578-9
Jazyk: Čeština

Kategorie