Přejít na hlavní obsah
Marketing symfonických orchestrů

Radim Bačuvčík

E-kniha Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík
Ukázka ke stažení

pdf2

Marketing symfonických orchestrů

Autoři:
Vydal:
VeRBuM
E-kniha 69 Kč
PDF (184 stran)

Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních...  Více

E-kniha  (PDF)

69 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2011
Počet stran: 184
Formáty: PDF
Velikost: PDF (371 kiB)
ISBN: 978-80-875-0003-3
Jazyk: Čeština

Kategorie