Přejít na hlavní obsah
Marketing služeb - efektivně a moderně

Miroslava Vaštíková

E-kniha Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
Ukázka ke stažení

pdf2 epub mobi

Marketing služeb - efektivně a moderně

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 297 Kč
EPUB, MOBI, PDF (272 stran)

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

297 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2014
Počet stran: 272
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (6 MiB), MOBI (8 MiB), PDF (2 MiB)
ISBN: 978-80-247-5037-8
Jazyk: Čeština

Kategorie