Přejít na hlavní obsah
Marketing obchodní firmy

Marcela Zamazalová

E-kniha Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová
Ukázka ke stažení

pdf2

Marketing obchodní firmy

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 271 Kč
PDF (240 stran)

Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé...  Více

E-kniha  (PDF)

271 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2008
Počet stran: 240
Formáty: PDF
Velikost: PDF (613 kiB)
ISBN: 978-80-247-2049-4
Jazyk: Čeština

Kategorie