Přejít na hlavní obsah
Marketing kulturního dědictví a umění

Radka Johnová

E-kniha Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová
Ukázka ke stažení

pdf2

Marketing kulturního dědictví a umění

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 319 Kč
PDF (288 stran)

Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této...  Více

E-kniha  (PDF)

319 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2008
Počet stran: 288
Formáty: PDF
Velikost: PDF (8 MiB)
ISBN: 978-80-247-2724-0
Jazyk: Čeština

Kategorie