Marketing kulturního dědictví a umění
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této... Více
Anotace
Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře ní strategie a marketingového plánu.
Podrobnosti
| Autoři: | Radka Johnová |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2008 |
| Počet stran: | 288 |
| Formáty: | |
| Velikost: | PDF (8 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-2724-0 |
| Jazyk: | Čeština |