Přejít na hlavní obsah

Marketing 6.0

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 467 Kč
EPUB, MOBI, PDF (232 stran)

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

467 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru. V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2025
Počet stran: 232
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (4 MiB), MOBI (6 MiB), PDF (626 kiB)
ISBN: 978-80-271-5321-3
Jazyk: Čeština

Kategorie