Manuál copywritingu
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí... Více
Anotace
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl. Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
Podrobnosti
| Autoři: | Vojtěch Untermüller |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2019 |
| Počet stran: | 120 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (831 kiB), MOBI (1 MiB), PDF (625 kiB) |
| ISBN: | 978-80-271-2585-2 |
| Jazyk: | Čeština |