Přejít na hlavní obsah
Management kvality služeb v cestovním ruchu

Kateřina Ryglová, Ida Rašovská

E-kniha Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Ukázka ke stažení

epub mobi pdf2

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 246 Kč
EPUB, MOBI, PDF (192 stran)

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu,...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

246 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.   Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.   Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2017
Počet stran: 192
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (5 MiB), MOBI (7 MiB), PDF (3 MiB)
ISBN: 978-80-247-5021-7
Jazyk: Čeština

Kategorie