Management cestovních kanceláří a agentur
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem... Více
Anotace
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.
Podrobnosti
| Autoři: | Monika Palatková, Milan Kittner, Eva Mráčková, Ondřej Kašťák, Josef Šesták |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2012 |
| Počet stran: | 224 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (3 MiB), MOBI (4 MiB), PDF (1 MiB) |
| ISBN: | 978-80-247-3751-5 |
| Jazyk: | Čeština |