Přejít na hlavní obsah
Konec marketingu

Carlos Gil

E-kniha Konec marketingu - Carlos Gil
Ukázka ke stažení

mobi epub pdf2

Konec marketingu

Autoři:
Vydal:
Grada
E-kniha 297 Kč
EPUB, MOBI, PDF (200 stran)

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již...  Více

E-kniha  (EPUB, MOBI, PDF)

297 Kč

Ihned ke stažení ?

Jak číst e-knihu?

Anotace

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Podrobnosti

Autoři:
Vydavatel: Grada
Vydáno: 2021
Počet stran: 200
Formáty: EPUB, MOBI, PDF
Velikost: EPUB (4 MiB), MOBI (6 MiB), PDF (4 MiB)
ISBN: 978-80-271-1296-8
Jazyk: Čeština

Kategorie