Konec marketingu
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již... Více
Anotace
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Podrobnosti
| Autoři: | Carlos Gil |
|---|---|
| Vydavatel: | Grada |
| Vydáno: | 2021 |
| Počet stran: | 200 |
| Formáty: | EPUB, MOBI, PDF |
| Velikost: | EPUB (4 MiB), MOBI (6 MiB), PDF (4 MiB) |
| ISBN: | 978-80-271-1296-8 |
| Jazyk: | Čeština |